Teknisk FAQ

Ställ en fråga

Vad ingår i Guld support avtalet ?

Avtalet ger licensägaren och dess ombud rätt att:
  • Uppgradera licenserna till senaste versionen
  • Access till SCADA toolbox
  • Ladda ner nya versioner av drivrutiner och service pack
  • I händelse av buggar i programmet kan man få "hot fix" eller "patchar" beroende på hur allvarligt problemet är
  • Support via e-post, telefon och/eller webben. (lokal support som är öppen på ordinarie arbetstid samt access till global support som är öppen 24 timmar om dygnet)
Länkar:

Vijeo Citect:
http://www.schneider-electric.se/sites/sweden/sv/produkter-tjanster/industriell-automation/scada-vijeo-citect.page
Vijeo Historian:
http://www.schneider-electric.se/sites/sweden/sv/produkter-tjanster/industriell-automation/scada-vijeo-historian.page
CitectSCADA:
http://www.schneider-electric.se/sites/sweden/sv/produkter-tjanster/industriell-automation/scada-citectscada.page
Var detta till hjälp?
Vad kan vi göra för att förbättra informationen?