Teknisk FAQ

Ställ en fråga

Hur gör jag för att reklamera en produkt ?

Registrera reklamationer direkt på hemsidan

Nu kan du som är direktköpande kund registrera reklamationer direkt på hemsidan. För att komma till formuläret gör såhär; gå till vår supportsida, klicka på "Reklamationer och returer" eller gå direkt till formuläret via länken nedan.

Länk till supportsidan
http://www.schneider-electric.se/sv/work/support/customer-care/reclaim-and-return.jsp

Observera att detta gäller reklamationer för defekta produkter, dvs. produkter med tekniska fel. Transportskador, plockfel och övriga returer kan inte registreras här. Vid sådana frågor vänligen kontakta 0771-360 370 / val 1, alt mail: order.se@schneider.electric.com.
Tydlig felbeskrivning,applikation och även driftförhållande är viktigt att beskriva i formuläret

Registreringen på hemsidan gäller endast reklamationer för produkter köpta direkt genom Schneider Electric. Om du har köpt produkten genom någon av våra återförsäljare hänvisar vi till återförsäljaren för hantering av reklamationen.
Var detta till hjälp?
Vad kan vi göra för att förbättra informationen?