• Default Alternative Text

    Support

    Från teknisk support till komplett kundservice – vi bryr oss om ditt företag och dina individuella behov. Vi finns här för att hjälpa dig när som helst, var som helst. Prova vår självbetjäning på webben och digitalt!

    Skaffa appen FAQ

    Välkommen till Schneider Electrics kundtjänst

    Vi har supportverktyg i världsklass för att du ska få den hjälp du behöver, så snabbt som möjligt.
    Sök bland våra topprankade verktyg eller hämta vår gratisapp för mobilen. Där kan du hitta svar på dina frågor och kontakta oss direkt! Scrolla ned för att läsa mer.

    • Behöver du en mobilvänlig kundtjänst? Snabbaste vägen till en lösning!

      • Tillgång till självservice 24 timmar om dygnet!
      • Kontakta en lokal kundservice-expert!

      Ladda ner Customer Care-appen nu!
      IT technician on his tablet using facility management software
    • Kolla en produkt Det enklaste sättet att få miljöinformation om våra produkter

      På våra sidor om Green Premium hittar du information om REACh och RoHS för Schneider Electrics produkter.

      Läs mer
      Smiling industrial production contractor holding a smartphone
    • Reklamationer Företag, behöver du reklamera din produkt?

      Använd vårt webbformulär så återkommer vi så snart som möjligt till dig.

      Reklamationsformulär
      Default Alternative Text
    • Product Substitution Tool Hitta rätt ersättningsprodukt

      Du använder verktyget "Product Substitution Tool" när du behöver hitta en ersättare för en produkt som har gått ur sortimentet. Du kan även ladda upp en lista med artikelnummer för att kolla många produkter samtidigt.

      Product Substitution Tool
      Young male engineer in reflector-vest and hardhat using digital tablet outside industry
    • Online-kurser

      Gå kurs direkt vid din dator, enkelt och smidigt.

      Våra online-kurser
      A man taking handwritten notes with his laptop near him.