Välkommen till Schneider Electrics webbplats

Välkommen till vår webbplats.

Du kan välja ett annat land för att se tillgängliga produkter eller gå till vår globala webbplats för information om företaget.

Välj ett annat land eller region

    • Default Alternative Text

      Wiser support

      Hitta svaren på vanliga frågor och få support för alla Wiser-produkterna. Vi är här för att hjälpa dig!

    Wiser-uppkopplad teknologi

    Är Wiser säkert?

    Schneider Electric har skapat Global Security Lab som en oberoende enhet för säkerhet mot de senaste hoten och skapa ett försvar mot cyberattacker. Våra avancerade säkerhetssystem, som fungerar mellan Wiser in-home-produkter, Wiser App, och molntjänster, använder samma krypteringsteknik som banker för att skydda slutanvändardata. Wiser-appen och all programvara uppdateras ständigt för att förhindra eventuella säkerhetshot. Schneider Electric använder inte personuppgifter för slutanvändare för något annat ändamål än att förbättra den service och support som tillhandahålls. Användardata delas inte med någon tredje part.

    Vad händer om jag tappar min Bluetooth-uppkoppling?

    Wiser kommer försöka återansluta. Under tiden kan du reglera belysningen och jalusier på traditionellt sätt.

    Belysningsstyrning

    Behöver jag Wi-Fi för att styra mina Wiser-enheter?

    Dina enheter styr du via Wiser-appen som är ansluten via Bluetooth.

    Kan jag styra mina Wiser-enheter från flera telefoner eller surfplattor?

    Ja, du kan styra varje Wiser-enhet från upp till 10 olika telefoner eller surfplattor.

    Kan jag styra mina enheter på distans när jag inte är hemma?

    I dagsläget styr du dina enheter hemifrån.